مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-17سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: سردار همدانی شهید جبهه دفاع مقدس و مقابله با فتنه است


حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه سر زبان ها افتادن نام شهید همدانی در ماه محرم اراده الهی بود، گفت: سردار همدانی هم شهید دفاع مقدس و هم شهید مقابله با فتنه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه همراه با جانشین و معاون هماهنگ کننده خود با حضور در منزل سردار سرافراز اسلام شهید حاج وی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی محرم 1401 را معنادار توصیف و با اشاره به شکوفایی و برجسته شدن نام و شهادت حاج حسین همدانی در موسم عاشورای حسینی اظهار کرد: با اراده و خواست خداوند متعال نام، یاد،  آرمان و شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی بار دیگر در ماه محرم و موسم عاشورای حسینی برجسته و سر زبان ها افتاد.

وی افزود: هتاکی یکی از سردمداران فتنه 88 در صحنه ای معکوس فرصتی را فراهم آورد تا شخصیت و نقش آفرینی های سردار شهید همدانی در دفاع از انقلاب نظام و میهن اسلامی را جامعه و نسل جوان کشور بیشتر بشناسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به چرایی حمله فتنه گران به سردار عالیقدر شهید حاج حسین همدانی او را شخصیتی دانست که هم در جریان دفاع مقدس و هم در جریان فتنه به شهادت رسید.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه همانگونه که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه سراسر جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: سردار همدانی شهید جبهه دفاع مقدس و مقابله با فتنه است

نماینده ولی فقیه در سپاه: سردار همدانی شهید جبهه دفاع مقدس و مقابله با فتنه است