مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-17اجتماعي

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای طرح توقیف ضربتی ساعتی خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند، توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در معابر شهری به ویژه معابر بزرگراهی، معابر عریض ورودی و حاشیه شهرها که نقش تخلفات حادثه ساز در بروز این تصادفات کاملاً مشهود است، پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز را با استناد به بند (د) ماده (10) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به اجرا گذاشته است.

وی هدف از اجرای این طرح را توسعه انضباط ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد و افزود: در این طرح خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی، دور زدن درجا، لایی کشی، تغییر مسیر ناگهانی و حرکت بطور مارپیچ توقیف می شوند.

محمدی بیان کرد: پس از توقیف خودرو، سوابق آن مورد بررسی قرار گرفته و ضمن اعمال قانون در نقطه امن حاشیه مسیرها، میادین، تقاطع های دارای عرض و فضای مناسب و مقابل ایستگاه های پلیس برای چند ساعت متوقف و یک بنر نیز بر روی آن نصب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان

اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه ساز در اصفهان