مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-17دانش

هدف نشست سالانه اتحادیه مستقل حفظ انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پناهی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در افتتاحیه نشست سالانه این اتحادیه گفت: - دبیر اتحادیه انجمن ‎های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: هدف نشست سالانه اتحادیه مستقل حفظ انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پناهی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در افتتاحیه نشست سالانه این اتحادیه گفت: بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با شعار حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت در حال برگزاری است.

وی افزود: اعضای انجمن مستقل نقش ویژه ای برای ادای دین به انقلاب دارند به همین جهت نشست سالیانه امسال را چند روز اضافه کردیم و برنامه های آموزشی با هدف تربیت فعالین در مسائل معرفتی و همچنین آموزش مهارت ها در کمیسیون های پنجگانه، جهت رشد دانشجویان و آمادگی برای فضای حضوری دانشگاه ها برنامه ریزی کرده ایم.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: هدف دوم نشان دادن و حفظ حیات تشکیلاتی ما و انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است.

پناهی عنوان کرد: حدود 43 سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد که در این 43 سال جدا از دستاورد های غرورآفرین، متاسفانه چالش هایی را هم داشته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نشست سالانه اتحادیه مستقل حفظ انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است

هدف نشست سالانه اتحادیه مستقل حفظ انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است