مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-17اجتماعي

بهره مندی از مشاوران دینی برای متقاضیان طلاق در اردبیل


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل از بهره مندی مشاوران دینی در کنار روانشناسان برای متقاضیان طلاق در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی عصر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی نقش مشاوره دینی در پرونده های خانواده، از آغاز مشاوره های دینی در مراکز مشاوره روانشناسی اردبیل خبر داد.

وی با اشاره بر اینکه به منظور تحکیم بنیان خانواده و کنترل و کاهش طلاق در اردبیل و اهتمام به صلح و سازش بین زوجین متقاضی طلاق، ضرورت وجود مشاوران دینی در مراکز احساس می شد، افزود: استفاده از مشاوره های دینی برای حل و فصل اختلافات خانوادگی دغدغه دستگاه قضایی بوده که بر اساس اقدام اخیر صورت گرفته، در تمام مراکز مشاوره شهر اردبیل مشاوران دینی تعیین شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با تشریح برکات ورود تخصصی مشاوران به بحران خانواده به ویژه مشاوره های دینی در بحث طلاق، تصریح کرد: پرونده های طلاق در اردبیل به واحدهای مصالحه و مراکز مشاوره خانواده ارجاع می شود و در این مدت شاهد دستاوردهای چشمگیری در زمینه برقراری صلح و سازش هستیم.

آفاقی با تاکید بر ضرورت توسعه حل اختلاف و پیشگیری از بحران در خانواده، اظهار امیدواری کرد و گفت: وجود مشاوران دینی در معیت مشاوران حقوقی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از مشاوران دینی برای متقاضیان طلاق در اردبیل

بهره مندی از مشاوران دینی برای متقاضیان طلاق در اردبیل