مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-17اجتماعي

پایان هفته ای دیگر با محدودیت ترافیکی در جاده های شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی از امروز در جاده شمال، گفت: یک طرفه شدن در محورهای هراز و کندوان درصورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، اظهار کرد: معمولا عصر امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که درحال حاضر وضعیت ترافیک در جاده های شمال به صورت روان برخی مقاطع پرحجم است.

  وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های مازندران، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

  رییس پلیس راه مازندران با اشاره به یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان تصریح کرد: بحث اعمال محدودیت یک طرفه در محورهای هراز و کندوان طی پایان هفته جاری نیز در دستور کار قرار دارد.

جهان تاب تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته ای دیگر با محدودیت ترافیکی در جاده های شمال

پایان هفته ای دیگر با محدودیت ترافیکی در جاده های شمال