مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 00:522022-08-16سياسي

دشمن در اسارت از رزمندگان چه می خواست؟/ 6 سالی که اندازه60 سال سپری شد


«علی فرودس» یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس درباره خاطراتش می گوید؛ جوانان باید بدانند زمانی که ما در اسارت بودیم، دشمن می خواست فکر و عقیده ما را عوض کند و در این مسیر از هر راهی استفاده کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سالروز آزادی شان که سال های سال جسم شان در اسارت دشمن بود اما چنان با شرافت، شجاعت و ایستادگی مقابل رنج و دوری و غربت ایستادند و با ایستادگی خود وفای به عهد، میهن پرستی و مبارزه در مسیر حق را معنایی دوباره بخشیدند.

️  این دلاورمردان سال های سال با درد و فراق، دور از دیار با کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین درس های بزرگی از استقامت و آزادگی دارند.

  بزرگ مردانی که وصف رشادت های شان در سخن نمی گنجد، افرادی که بند و اسارت را به بند کشیده و به اسارت و رنج خود آرامش، امنیت و ثبات پایدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

آزادگانی که اگر جسم شان به بند کشیده شد، اما هیچ گاه روح، اندیشه و اراده بلند و راسخ شان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.

  در این گزارش به سراغ آقای علی فردوس آزاده و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس رفتیم که سال ها در اسارت بوده و حتی دشمن نیز او را شناسایی کرده و برای سرش جایزه تعیین کرده بود ولی با نام مستعار در اسارت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اسارت از رزمندگان چه می خواست؟/ 6 سالی که اندازه60 سال سپری شد

دشمن در اسارت از رزمندگان چه می خواست؟/ 6 سالی که اندازه60 سال سپری شد