مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-16سياسي

بقای حیات سیاسی به قیمت خون شهدا / نگارنده اصلی نامه موسوی کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شبکه افق سیما، چند روز پیش بود که یکی از سران فتنه، یکی از همان هایی که تحت فتنه سال 88 تمام تلاش خود را کرد تا با همکاری عوامل خارجی مسیری ایجاد کند تا طی آن جمهوری اسلامی تحت فشار قرار گرفته و به خیال خودش .

- برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شبکه افق سیما، چند روز پیش بود که یکی از سران فتنه، یکی از همان هایی که تحت فتنه سال 88 تمام تلاش خود را کرد تا با همکاری عوامل خارجی مسیری ایجاد کند تا طی آن جمهوری اسلامی تحت فشار قرار گرفته و به خیال خودش باعث براندازی نظام و ولایت فقیه شود، برای برقراری ادامه حیات سیاسی خود نامه ای منتشر کرده و در آن به صورت غیر مستقیم به شهدای مدافع حرم و همچنین شهید سردار همدانی توهین کرده بود.

این اقدام آن هم از یکی از سران محصور فتنه موج انتقاد های بسیاری را در جامعه به راه انداخت و برخی از کارشناسان سیاسی این اقدام را حرکتی نخ نما در تلاش برای حفظ حیات سیاسی میرحسین موسوی قلم داد کردند.

به همین منظور برنامه جهان آرا پخش دوشنبه شب خود را به این موضوع اختصاص داد و با دعوت از محمد صادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه ابعاد مختلف موضوع را مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقای حیات سیاسی به قیمت خون شهدا / نگارنده اصلی نامه موسوی کیست؟

بقای حیات سیاسی به قیمت خون شهدا / نگارنده اصلی نامه موسوی کیست؟