مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-16سياسي

20 درصد از دانشجویان مقطع دکترای سال آینده، استاد محور پیش می روند


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد استانی گفت: در طرح تحول پیش بینی شده است که تا 20 درصد از دانشجویان دکترا سال آینده را استاد محور پیش ببریم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد استانی ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه اصفهان اظهار داشت: شاهد پیشرویی اصفهان در عرفان، فلسفه و مباحث اصفهان هستیم و موضوعی که در کشور مورد توجه است موضوع تمدن سازی است و در این راستا شاهدیم که شعار دانشگاه اصفهان نیز همین مورد است.

وی با تأکید بر اهمیت تمدن سازی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به این موضوع اشاره می کنند که جریان ما، جریان تمدن ساز است و این مورد اساس کار و نقش اصلی است.

عموعابدینی با بیان اینکه زمانی نگاهی به بیانیه گام دوم می اندازیم، شاهدیم که پایه های آن جریان های علمی است که در آن به نانو، بیو، سلول های بنیادین اشاره شده است، بیان کرد: در این راستا سابقه پیشرفت های کشور بیان می شود و پس از آن تمدن سازی رقم می خورد و در ادامه آن به نقش دانشگاه ها در این مسیر اشاره می کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران ارشد استانی با بیان اینکه هر دولت برنامه خاص خود را دارد، اضافه کرد: دولت سیزدهم طرح تحول را دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از دانشجویان مقطع دکترای سال آینده، استاد محور پیش می روند

20 درصد از دانشجویان مقطع دکترای سال آینده، استاد محور پیش می روند