مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-16سياسي

80 درصد سارقان یا معتادند یا سابقه دار/ بی نظمی شدید در وضعیت دستفروشان گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان صبح امروز در نشست خبری و مراسم تقدیر از خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در برخی از مولفه های نظم و امنیت در استان گلستان دارای نگرانی هایی هستیم که نیازمند حمایت و همراهی بسیار زیاد اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه، هیچ فردی نمی تواند تاثیر رسانه در افزایش مشارکت اجتماعی مردم و پلیس را انکار کند، گفت: موضوع سرقت مسئله ای است که مردم و پلیس را در استان گلستان به شدت آزار می دهد و بیش از 90 درصد سارقان استان گلستان از معتادان هستند.

گلستان جزء 10 استان برتر در وقوع سرقت است دادگر گفت: متاسفانه گلستان دهمین استان از نظر وقوع سرقت در سطح کشور است و بیش از 70 درصد سارقان افراد سابقه دار هستند.

وی اضافه کرد: زمانی که طرح جمع آوری معتادان متجاهر که اجرا می شود و مدتی این افراد از سطح جامعه دور هستند، میزان قابل توجهی از وقوع سرقت ما کاهش پیدا می کند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در گلستان مصادیق نگران کننده ای از جرائم خشن وجود دارد و در این مدت اتفاقاتی در استان رقم خورده که همه را نگران و ناراحت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد سارقان یا معتادند یا سابقه دار/ بی نظمی شدید در وضعیت دستفروشان گلستان

80 درصد سارقان یا معتادند یا سابقه دار/ بی نظمی شدید در وضعیت دستفروشان گلستان