مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-16سياسي

دفاع از حرم فقط برای گنبد و بارگاه نیست، بلکه دفاع از مکتب آل الله است


دفاع از حرم آل الله تنها به معنی دفاع از گنبد و بارگاه نیست، البته گنبد و بارگاه نماد زینبی بودن و حسینی بودن است، در واقع دفاع از حرم دفاع از مکتب اهل بیت (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یادواره شهدای مدافع حرم با حضور پدران و مادران معظم شهدای حرم و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهدای خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این یادواره ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم که تصاویر آنها در این محفل است در دوران رزم مظلوم بودند و در زمانی که برخی در خواب غفلت بودند مظلومانه به شهادت رسیدند.

معاون رییس جمهور افزود: زمانی که جریان های تکفیری و سلفی در منطقه شکل می گرفت برای برخی سیاسیون تحلیل این موضوع کار سختی بود و این موضوع حتی در سطح مقامات بالا و رییس جمهور وقت نیز وجود داشت که چه جهت گیری در این زمینه داشته باشند اما شهدای حرم این جان برکفان، از حریم آل الله دفاع کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دفاع از حرم آل الله تنها به معنی دفاع از گنبد و بارگاه نبود و گنبد و بارگاه حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نماد زینبی بودن و حسینی بودن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از حرم فقط برای گنبد و بارگاه نیست، بلکه دفاع از مکتب آل الله است

دفاع از حرم فقط برای گنبد و بارگاه نیست، بلکه دفاع از مکتب آل الله است