مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-16اقتصادي

صفر تا صد اجرای طرح ملی مسکن از زبان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان


پیرو تاکیدات استاندار گلستان در راستای بررسی مصوبات شورای مسکن استان در شهرستان های مختلف، در دو روز گذشته جلسات بررسی این مصوبات به صورت حضوری در کل شهرستان ها در مورد تامین زمین با حضور مدیرکل بازرسی استانداری گلستان و مسئولان مرتبط انجام شد.

- سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، درباره آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار خانوار اظهار کرد: پیرو تاکیدات استاندار گلستان در راستای بررسی مصوبات شورای مسکن استان در شهرستان های مختلف، در دو روز گذشته جلسات بررسی این مصوبات و مسئولان مرتبط انجام شد.

وی تصریح کرد: شهرستان گرگان دارای 93 روستا بوده که از این تعداد 84 روستا دارای اراضی ملی بوده و تاکنون در 25 روستا، اراضی به مساحت 44 هکتار از منابع طبیعی و حدود 22 هزار مترمربع از محل اراضی مازاد دستگاه های اجرایی شناسایی و به بنیاد مسکن واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: سهمیه امسال شهرستان گرگان از محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی تعداد یک هزار و 239 واحد مسکونی است.

وی با اشاره به اینکه تامین زمین در شهرستان گنبدکاووس با توجه به بیشترین تعداد روستا در گلستان سرعت بیشتری خواهد گرفت ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس دارای 160 روستای بالای 20 خانوار جمعیت بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد اجرای طرح ملی مسکن از زبان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان

صفر تا صد اجرای طرح ملی مسکن از زبان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان