مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-15اجتماعي

خیرین 10 میلیاردی به نیازمندان بهزیستی کمک کردند


مدیرکل بهزییستی استان زنجان با اشاره به کمک بیش از 10 میلیارد ریالی خیرین در دهه اول محرم به مددجویان بهزیستی از ادامه پذیرش نذورات در مراکز بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک بیش از 10 میلیارد ریالی خیرین در دهه اول محرم به مددجویان بهزیستی از ادامه پذیرش نذورات در مراکز بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: حضور موسسات خیریه و سمن های یاری رسان بهزیستی توانسته در جذب کمک های مردمی نقش بسزایی ایفا کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی زنجان آماده هدایت نیات خیر و نذورات خیرین به سمت  اقشار کم برخوردار  و نیازمند است، تصریح کرد: بهزیستی در کنار مردم است و خیرین استان می توانند با نیت خاص یا عام در حوزه های مختلف همچون معیشت، مسکن، تحصیل و مشاوره، درمان، اطعام و .

با بهزیستی همکاری و همیاری کنند.

  وی حضور خیرین را در بخش حمایت از کودکان نیازمند برجسته خواند و تصریح کرد کمک های مردمی به شیرخوارگاه شهید ثمین تاب، خانه سالمندان و دیگر مراکز بهزیستی بصورت  موثر و ملموس  با خواست خیرین هزینه می شود و برخی از خیرین نیز از طریق طرح حامی همراه و یاور کودکان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 10 میلیاردی به نیازمندان بهزیستی کمک کردند

خیرین 10 میلیاردی به نیازمندان بهزیستی کمک کردند