مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-15اجتماعي

اعلام نحوه پوشش بیمه تأمین اجتماعی برای ایرانیان خارج از کشور


در کشور 15 میلیون بیمه شده اصلی داریم که بیمه پرداز هستند و 3 میلیون و 600 هزار پرونده مستمری بگیر شامل بازنشسته، ازکارافتاده و بازمانده تحت پوشش هستند که با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان و مستمری بگیران تقریباً 45 میلیون نفر در داخل .

- سازمان تأمین اجتماعی: در کشور 15 میلیون بیمه شده اصلی داریم که بیمه پرداز هستند و 3 میلیون و 600 هزار پرونده مستمری بگیر شامل بازنشسته، ازکارافتاده و بازمانده تحت پوشش هستند که با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان و مستمری بگیران تقریباً 45 میلیون نفر در داخل کشور از خدمات تأمین اجتماعی برخودار هستند.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه امکان بیمه پردازی برای همه ایرانیان خارج از کشور فراهم شده است، گفت: ایرانیان خارج از کشور چه شاغل یا غیرشاغل و چه در حال تحصیل باشند، می توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شکوری با حضور در برنامه مشاور شبکه جهانی جام جم که به موضوع بیمه ایرانیان خارج از کشور اختصاص داشت، افزود: تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی با قدمت بیش از 70 سال است و مهمترین نهاد اجتماعی کشور محسوب می شود که بر اساس مشارکت و پیوند بیمه شده، کارفرما و دولت پایه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه پوشش بیمه تأمین اجتماعی برای ایرانیان خارج از کشور

اعلام نحوه پوشش بیمه تأمین اجتماعی برای ایرانیان خارج از کشور