مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-15سياسي

شهید همدانی به معنای واقعی سرباز ولایت بود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شهید حاج حسین همدانی که به معنای واقعی سرباز ولایت بود و برای نقش آفرینی در هیچ میدان جهادی فروگذار و دریغ نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک پاسدار غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت هفته دفاع مقدس و اهتمام نسبت به گرامیداشت این هفته به زودی جلسات استانی و با حضور مسئولین و فرماندهان ارشد استانی برگزار می شود.

  وی با اشاره به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه و هتاکی وی علیه سردار شهید همدانی گفت: سلام و درود خداوند بر همه شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید حاج مردمی از ویژگی های برجسته شهید همدانی بود و نام و یاد سردار همدانی همواره با عاشورا گره خورده است و ایشان همواره در پی این بود مکتب اسلام و امام خمینی(ره) را در عمل اجرا کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: بصیرت و هوشمندی شهید همدانی در مقابله با بحران ها و فتنه ها و خدمات کم نظیر وی در جبهه های حق علیه باطل تابلوی راهنمای نسل های امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات است.

کریمی خاطر نشان کرد: جسارت اخیری که توسط یکی از سران فتنه 88 به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و شهید همدانی شد بار دیگر موجب شد نام و یاد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی به معنای واقعی سرباز ولایت بود

شهید همدانی به معنای واقعی سرباز ولایت بود