مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-15سياسي

جانشین وزیر دفاع: برخی دولت ها به دنبال تخریب روابط عراق با ایران هستند


به طور قطع در میان کشورهای همسایه، عراق به عنوان کشور دوست و برادر از جایگاه ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران همواره بر توسعه و تعمیق روابط با عراق تاکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سپهبد سعد مزهر محسن العلاق رییس دانشگاه دفاع ملی عراق با حضور در ستاد وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در تهران با سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کرد.

سردار فرحی در این ابتدای دیدار با ادای احترام به روح پاک همه شهدای سال های مبارزه علیه تروریست های تکفیری داعشی به ویژه دو قهرمان و مجاهد نستوه سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اظهار داشت: به طور قطع در میان کشورهای همسایه، کشور دوست و برادر-عراق، از جایگاه ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و جمهوری اسلامی ایران همواره بر توسعه و تعمیق روابط با عراق تاکید دارد.

وی با بیان اینکه شهادت دو همرزم قهرمان در کنار یکدیگر حاویِ  پیام های  مهمی است، افزود: این دو قهرمان تا لحظه شهادت در کنار یکدیگر بودند و آمیخته شدن خون فرماندهان و سربازان دو کشور ایران و عراق در راستای هدف واحد بر استحکام پیوند های دو کشور افزوده است و نشان داده است جمهوری اسلامی ایران، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر دفاع: برخی دولت ها به دنبال تخریب روابط عراق با ایران هستند

جانشین وزیر دفاع: برخی دولت ها به دنبال تخریب روابط عراق با ایران هستند