مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-15سياسي

افتتاح نمایشگاه عکس «در آغوش وطن» در قرچک


نمایشگاه عکس «در آغوش وطن» در قرچک افتتاح شد و از تاریخ 24 لغایت 27 مرداد ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک پذیرای عموم مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، نمایشگاه عکس در آغوش وطن  بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ظهر امروز با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی در قرچک افتتاح شد.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از برپاکنندگان این نمایشگاه، پاسداشت یاد و خاطره ایثار و رشادت های آزادگان را فریضه الهی دانست و اظهار کرد: در شرایطی که با فشار اقتصادی و تحریم ها در سطح بین المللی مواجه هستیم، چه الگویی بهتر از آزادگانی که این شرایط را در دوران اسارت به نوعی دیگر تجربه کردند و از آن دوران طاقت فرسا با افتخار خارج شدند.

وی گفت: این نمایشگاه بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برپاشده است و شامل آثار آزادگان شهرستان قرچک می باشد و از تاریخ 24 لغایت 27 مرداد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک پذیرای عموم مردم است.

شهرستان قرچک دارای 81 آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس می باشد که باحضور آزاده ها و جانبازان نمایشگاه عکس شهرستان افتتاح و در همین راستا طرح تکریم و تجلیل از آنان توسط روئسای ادارات نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه عکس «در آغوش وطن» در قرچک

افتتاح نمایشگاه عکس «در آغوش وطن» در قرچک