مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-15سياسي

سازمان بازرسی نقش مهمی در جلوگیری از تصمیمات اشتباه مدیران دارد


رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی نقش بسیار مهمی در تصمیمات مدیران و اجرای آنها دارد که باید جلو تصمیمات اشتباه و غلط گرفته شود و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان آمادگی هرگونه همکاری را با سازمان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، سردار جواد استکی رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در جلسه مشترک با سازمان بازرسی استان اصفهان به تفاهم نامه همکاری سازمان بازرسی و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و اظهار داشت: تفاهم نامه مبنای همکاری مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بازرسی استان اصفهان است و باتوجه به اینکه مجمع یک نهاد مردمی است و تمام اعضای این نهاد از دغدغه مندان هستند، گزارشاتی که ارجاع می شود همه برای جلوگیری از فساد در جامعه اسلامی است.

وی افزود: وظیفه ذاتی این مجمع احیای فریضه های امر به معروف و نهی از منکر است که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت احیای این دو فریضه این نهاد مردمی تشکیل شده است.

استکی بیان داشت: بی اهمیتی جامعه اسلامی نسبت به این فریضه مهم باعث قانون گریزی و تصمیم های نادرست در بخش های اجرایی جامعه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی نقش مهمی در جلوگیری از تصمیمات اشتباه مدیران دارد

سازمان بازرسی نقش مهمی در جلوگیری از تصمیمات اشتباه مدیران دارد