مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-15سياسي

بحث استانداردسازی آسانسورها تبدیل به مطالبه عمومی شود


مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: بحث استانداردسازی آسانسورها تبدیل مطالبه عمومی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید سعید میرنظامی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: قانون در سال های گذشته تکالیف متعددی برای سازمان استاندارد مشخص کرده است؛ در دو دهه گذشته وظایف سازمان چندین برابر شده که یکی از برنامه هایی جدید که سازمان به آن ورود کرده بحث استاندارسازی خدمات است که مورد غفلت واقع شده بود.

وی افزود: مسوولان و بازرسان این اداره کل به صورت دائم و فصلی در حال پایش، بازرسی و رصد در راستای پیشگیری و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه هستند.

  مدیرکل استاندارد استان مرکزی بیان کرد: سامانه تلفنی 1517 به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان برای شنیدن مباحث مربوط به استانداردهای مکان های مختلف به ویژه مناطق عمومی و پر تردد در سطح استان مرکزی است.

میرنظامی بیان کرد: بر اساس قانون تقویت و توسعه استاندارد، نظارت جدی بر استانداردسازی خدمات یکی از مباحثی است که توسط این سازمان دنبال می شود و از ابتدای سال جاری کلید خورد، سامانه تلفنی 1517 یکی از مسیرهای اعلام شکایت است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی از لحاظ کیفیت هوا با چالش هایی روبرو است ادامه داد: با توجه به شرایط استان در این خصوص پیشنهاداتی ارائه شده و اقداماتی نیز دنبال می شود، بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث استانداردسازی آسانسورها تبدیل به مطالبه عمومی شود

بحث استانداردسازی آسانسورها تبدیل به مطالبه عمومی شود