مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 23:322022-08-14سياسي

منتقدان و مخالفان طرح عفاف و حجاب لب باز کردند/ برخی چهره ها نیامدند


ستاد امر به معروف و نهی از منکر همه منتقدان طرح های عفاف و حجاب ستاد را به جلسه کرسی آزاد اندیشی دعوت و نشستی با آنها برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان داعیه دار و ارائه دهنده طرح عفاف و حجاب برای شنیدن نظرات منتقدان و تضارب آرا با سلایق مختلف فکری و سیاسی و رسیدن به راه حل های مناسبی در این حوزه به استقبال مخالفان و موافقان این طرح رفت.

این ستاد با شعار نهی از منکر اعتراض است و امر به معروف پیشنهاد پای صحبت های منتقدان و مخالفان این رویکرد ستاد در حوزه عفاف و حجاب در قالب کرسی آزاداندیشی نشست تا در کنار اعتراض و انتقاد، راه حل ها و پیشنهادهای آنها را نیز دریافت کند.

این کرسی آزاداندیشی با موضوع فرصت ها و تهدیدهای طرح های حجاب در ایران و دعوت از 10 نفر از کسانی که با گرایش های سیاسی مختلف در تریبون های رسمی و غیررسمی به انتقاد از ستاد پرداخته بودند، برگزار شد.

سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، استقبال از اندیشه های مخالف در هر سطحی، از رویکردهای اصلی ستاد دانست.

وی همچنین درباره فلسفه برگزاری اولین کرسی آزاداندیشی اظهار داشت: فقدان نقد و طیف مخالف منجر به تصلب افکار و رکود در فعالیت ها می شود و افرادی که منطق و استدلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان و مخالفان طرح عفاف و حجاب لب باز کردند/ برخی چهره ها نیامدند

منتقدان و مخالفان طرح عفاف و حجاب لب باز کردند/ برخی چهره ها نیامدند