مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-14سياسي

بخش عمده اعتبارات سفر رییس جمهور، صرف ساخت مدارس می شود


در سفر اخیر رییس جمهور به اصفهان، اعتباراتی برای استان اصفهان پیش بینی شد که قسمت عمده آن در حوزه ساخت و تکمیل مدارس صرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن قدردانی از نفرات برتر کنکور 1401 اظهار داشت: نیاز است رتبه های برتر، ارتباط خود را با مدارس محل تحصیل  و دیگر مجموعه های استان حفظ کنند، زیرا در مسیر حرکت نخبگان، همین مجموعه ها هستند که شما را از تکانه ها نجات می دهند و به یک ساحل امن می رسانند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است در اجرای پروژه ها، سرعت داده شود تا تکمیل و بهره برداری آن ها به تعویق نیفتد، افزود: در همین راستا نیاز است  طرح هایی که به بهره برداری نزدیک تر هستند و مقدار بیش تری از آن ها کامل شده است، در اولویت تکمیل قرار گرفته شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بخش پروژه های در حال ساخت نیاز است آن دسته از پروژه ها که قابلیت تکمیل با سرمایه بخش خصوصی را دارد، مشخص شوند تا با جذب سرمایه بخش خصوصی، تکمیل شوند؛ این بناها می تواند در ساعاتی از روز در اختیار آموزش و پرورش باشند و در ساعاتی دیگر، در اختیار بخش خصوصی مشارکت کننده قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده اعتبارات سفر رییس جمهور، صرف ساخت مدارس می شود

بخش عمده اعتبارات سفر رییس جمهور، صرف ساخت مدارس می شود