مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 19:572022-08-14اقتصادي

ایمن سازی 3.5 کیلومتراز مسیر خوسف به طبس


3.

5 کیلومتراز مسیر خوسف به طبس در محدوده روستا های خور؛ نوغاب و سروباد ایمن سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست فرمانداری خوسف از تخصیص اعتبار ملی برای ایمن سازی 3 و نیم کیلومتراز مسیر خوسف به طبس در محدوده روستاهای خور، وغاب و سروباد خبر داد و گفت: این پروژه به زودی آغاز می شود.

 ایمانی در بازدید از روستای خور با اشاره به این مطلب افزود: با توجه به ساخت و ساز در دو طرف جاده اصلی ایمن سازی شامل دوبادنده سازی و ایجاد زیر گذر های مناسب بسیار با اهمیت می باشد و این موضوع صورت پذیرفته است و میزان 50 کیلومتر جهت نصب سیم خاردار پیگیری های لازم در دست اقدام می باشد.

وی افزود: شهرستان خوسف بیش از یک هزار کیلومتر مربع منطقه کویری دارد و حضور مردم در روستاهای این شهرستان سبب افزایش امنیت استان خراسان جنوبی شده است.

ایمانی گفت: با تاکیدات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حمایت از مردم یکی از اصول مهم می باشد و دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای حمایت از مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 37 درصد رشد داشته است افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های اساسی شهرستان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 3.5 کیلومتراز مسیر خوسف به طبس

ایمن سازی 3.5 کیلومتراز مسیر خوسف به طبس