مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 18:472022-08-14سياسي

موافقت دولت با اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی


اعضای هیئت دولت در جلسه ای با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست آیت الله سنگتاب در مسیر رودخانه تالار شهرستان قائم شهر در اثر سیل سال های 1397 و 1398 و تثبیت و پایدارسازی سازه مذکور با توجه به اهمیت آن سازه در تأمین آب کشاورزی استان مازندران اختصاص یافت.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبار فوق را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

هیئت وزیران همچنین مبلغ 150 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای برای ساماندهی رودخانه مرزی بالهارود و لایروبی سد میل و مغان در استان اردبیل اختصاص داد.

با توجه به وقوع سیل و آبگرفتگی و طوفان اسفند 1400 و فروردین و اردیبهشت سال جاری و نیز بارش برف سنگین در دی ماه سال گذشته در برخی شهرستان های استان اصفهان، هیات وزیران با اختصاص تا مبلغ 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای برای جبران خسارات وارده در بخش های راه های روستایی و تأسیسات زیربنایی (راه ها، پل ها، کانال مسیل روستا) در این استان موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی

موافقت دولت با اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی