مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-14دانش

پیگیری ورود رشته های درآمدزا در دانشگاه پیام نور همدان


رییس دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه پیگیر ورود رشته های درآمدزا در دانشگاه پیام نور همدان هستیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی حسین محمدظاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی است که 30 درصد دانشجویان کشور را به تعداد 400 هزار نفر دارد اظهار کرد: دانشگاه بزرگ پیام نور جزو دانشگاه های برتر قرار گرفته و بر اساس معیار خارجی رتبه 22 را دارد.

وی با اشاره به اینکه نحوه پذیرش دانشجو بر اساس نظام سنجش و پذیرش دانشجوی کشور است و به دو شیوه آزمون و سوابق تحصیلی انجام می پذیرد گفت: دانشگاه پیام نور امکانات خوبی را برای تحصیل دانشجویان قائل شده که در نوع خود بی نظیر است.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان به بیان اینکه تسهیل در تغییر رشته یکی از ویژگی های بارز دانشگاه پیام نور است افزود: این مرکز آموزشی پایین ترین نرخ شهریه را دریافت می کند و بدون محدودیت نفرات، وام در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه در مقطع کارشناسی یک میلیون و 300 هزار تومان و کارشناسی ارشد 2 میلیون و 600 هزار تومان وام در هر ترم به دانشجویان تعلق می گیرد خاطرنشان کرد: برخی از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی یا بنیاد شهید هستند و حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ورود رشته های درآمدزا در دانشگاه پیام نور همدان

پیگیری ورود رشته های درآمدزا در دانشگاه پیام نور همدان