مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-14سياسي

برای جهاد تبیین منتظر دعوت نباشید/ عملیات در زمین دشمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن با هدف کنترل خرد جمعی، هر روز از نظر ادوات و تجهیزات، - دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی یادداشتی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، در خصوص ابعاد جنگ نرم ، سیاست های مخرّب حاکم بر فضای مجازی و ضرورت جهاد تبیین به روشنگری پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن با هدف کنترل خرد جمعی، هر روز از نظر ادوات و تجهیزات، گسترده تر و پیشرفته تر می شود، خاطرنشان ساخت: این جنگ از شایعات مسمومی که مزدوران منتشر می کنند شروع می شود و از طریق رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری ادامه یافته و با فضای مجازی که شامل شبکه های اجتماعی می شود پایان می یابد.

وی وجه تمایز شبکه های اجتماعی را سرعت و سهولت کاربری دانست و ادامه داد: دشمن به این وسیله، اندیشه هایی را تبلیغ می کند که ظاهر آن ها آبادانی و باطنشان تخریب و تحریف حقایق به منظور منحرف ساختن جامعه، تسلط بر آن و سوق دادن نامحسوس آن به سمت خواسته ها و اهداف پلید خویش است.

دبیرکل نجباء ضمن انتقاد از سیاست حذف و سانسور در اغلب شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و غیره، افزود: آن ها جریاناتی را که در برابر ایده های انحرافیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جهاد تبیین منتظر دعوت نباشید/ عملیات در زمین دشمن

برای جهاد تبیین منتظر دعوت نباشید/ عملیات در زمین دشمن