مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-13سياسي

بازدید وزیر اقتصاد و دارایی از شرکت نکاچوب میاندورود


وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار مازندران، قائم مقام بانک ملی، مدیرعامل هلدینگ آینده پویا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار میاندورود با حضور در شرکت نکاچوب میاندورود از خط تولید این شرکت بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، ابوالفضل نجارزاده قائم مقام بانک ملی ایران، محمد حسین فروزان مهر  مدیرعامل هلدینگ آینده پویا، منصورعلی زارعی و علی بابایی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، علی طالبی فرماندار میاندورود و جمعی از مسؤولان استانی و شهری با حضور در شرکت نکاچوب با حسن کریمی مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت نکاچوب میاندورود دیدار و از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید کریمی مدیرعامل شرکت نکاچوب ضمن گزارش جامع از امکانات شرکت به تشریح مشکلات شرکت نکاچوب پرداخت و در گزارشی از حجم فعالیت های در حال انجام و طرح های توسعه خود در شرکت نکاچوب ارائه نمود.

خاندوزی وزیر اقتصاد در این بازدید ظرفیت صنایع نکاچوب را قابل اتکا و ارزنده توصیف و کرد و گفت: امیدواریم با همت مجموعه و بخش های مختلف دولت بتوانیم نیازهای اقتصادی کشور را از کارخانه های داخلی نظیر نکاچوب تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر اقتصاد و دارایی از شرکت نکاچوب میاندورود

بازدید وزیر اقتصاد و دارایی از شرکت نکاچوب میاندورود