مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-13اقتصادي

انتصاب مدیران بدون هماهنگی استاندار قابل پذیرش نیست/ مسیر تحول زای دولت در گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: مهمترین دغدغه دولت موضوع اشتغال است و تا زمانی که عظم و اراده جدی شکل نگیرد اتفاقی رقم نخواهد خورد.

وی ادامه داد: سامانه رصد کارنامه عملی ما در حوزه اشتغال است و متاسفانه برخی دستگاه ها ماموریت مورد نظر را انجام داده و اشتغال ایجاد می شود اما در سامانه ثبت نمی کند که جای اشکال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: سامانه رشد هشت درصدی ملاک و معیار مهم و اصلی وضعیت اشتغال در استان است و تمام پایگاه های داده در این حوزه باید در کمتر از دو هفته آینده به همدیگر متصل شود.

دهنوی با اشاره به تسهیلات تبصره 18 گفت: برای نخستین بار در تاریخ استانداری گلستان تمام تسهیلات را در شهرستان ها توزیع کردیم و هیچکدام را در ستاد نگهداری نکردیم و اعلام کردیم شما به عنوان شهرستان ها اعلام کنید برای اشتغالزایی، این تسهیلات کجا هزینه شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت های موجود مشوق های سرمایه گذاری نقاط مرزی بسیار زیاد است و دستگاه های اجرایی تا 15 روز آینده ظرفیت های موجود را ساماندهی شده اعلام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مدیران شخصا باید در کارگروه اشتغال حاضر شوند، موضوع اشتغال از اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیران بدون هماهنگی استاندار قابل پذیرش نیست/ مسیر تحول زای دولت در گلستان

انتصاب مدیران بدون هماهنگی استاندار قابل پذیرش نیست/ مسیر تحول زای دولت در گلستان