مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-13دانش

داداش پور: بازدید از دانشگاه های دور از مرکز در هدف گذاری ها تعیین کننده است


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: بازدید میدانی از دانشگاه های دور از مرکز و مناطق محروم، در هدف گذاری های ما در وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان نقش مهمی دارد و تعیین کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه صنعتی قوچان و در نشست با هیات رییسه این دانشگاه اظهار داشت: در مرکز نشستن و تصمیم بدون درک درست داشتن از مراکز آموزش عالی کشور، در واقع تیر در تاریکی انداختن است.

وی در ادامه به نقش دانشگاه ها، به ویژه در شهرهای دور از مرکز اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها عامل پیشرفت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه ای محسوب می شوند و اگر متولیان مراکز آموزش عالی به نقش خود واقف باشند و همچنین درگیر مشکلات مالی و اداری فرصت گیر نشوند، با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق می توانند منشا اثر و برکات زیادی باشند و در افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم ایفای نقش کنند.

داداش پور ارتباط و تعامل دانشگاه و صنعت را زمینه ساز اشتغال جوانان جویای کار و نیز خوداتکایی مالی دانشگاه های صنعتی عنوان کرد و تاکید کرد: دانشگاه و صنعت دو نهاد کلیدی هر جامعه ای در دنیایی که بر محور دانایی در جهان کنونی می باشد، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داداش پور: بازدید از دانشگاه های دور از مرکز در هدف گذاری ها تعیین کننده است

داداش پور: بازدید از دانشگاه های دور از مرکز در هدف گذاری ها تعیین کننده است