مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-13اقتصادي

توقیف کامیون حامل محموله 11 میلیاردی قاچاق در اراک


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل تعداد یک هزار و 824 جفت کتانی و 15 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش تقریبی 11 میلیارد ریال در عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک یوسف سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی در طرح ریزی های عملیاتی پلیس استان بوده و به منظور پیشگیری از ورود کالای قاچاق به داخل استان به صورت مستمر محورهای مواصلاتی و خودروهای حمل کننده کالا به نقاط مختلف کشور از سوی تیم های عملیاتی پلیس ، مورد پایش و کنترل هدفمند قرارمی گیرد.

وی ادامه داد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان اراک با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: روزگذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک، این خودرو را مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی هدفمند موفق به متوقف کردن آن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون حامل محموله 11 میلیاردی قاچاق در اراک

توقیف کامیون حامل محموله 11 میلیاردی قاچاق در اراک