مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-13اقتصادي

موکب های توزیع آب رایگان در شهرکرد برپا می شود


دسترسی مردم به آب های بسته بندی و آب های معدنی که از سراسر کشور به استان منتقل شد، سخت بود که بسیج سازندگی برای برپایی موکب توزیع آب رایگان در مناطق مشکل دار پای کار آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شب گذشته 2 حلقه چاه جدید از شهرداری وارد مدار شد، گفت: عملیات اجرایی ایجاد پمپ در چاه آهکی کنار کمربند شمالی شهرکرد از بامداد امروز شروع شده تا کد ارتفاعی آب در این مخزن ارتقا یابد و دریافتی بیشتری از خط پدافندی سامان به شهرکرد داشته باشیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه، تانکرهای سطح شهر ساماندهی می شوند تا بهره گیری بیشتری از این ظرفیت انجام شود، افزود: مقرر شد این تانک ها علاوه بر آب رسانی سیار تخلیه آب در مخازن را هم انجام دهند.

وی ادامه داد: دسترسی مردم به آب های بسته بندی و آب های معدنی که از سراسر کشور به استان منتقل شد، سخت بود که بسیج سازندگی برای برپایی موکب توزیع آب رایگان در مناطق مشکل دار پای کار آمد تا 6 موکب را در سطح شهر آماده خدمات رسانی کند.

ارژنگ بیان داشت: پیش بینی شده تعداد علمک هایی که کار آبرسانی را انجام می دهند بیشتر شود تا تانکرها در مدت زمان کمتری آبگیری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های توزیع آب رایگان در شهرکرد برپا می شود

موکب های توزیع آب رایگان در شهرکرد برپا می شود