مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-13دانش

پویایی دانشجویی؛ کیفیت آموزشی در علم و فرهنگ


علم و فرهنگ بر اساس نظام رتبه بندی سایمگوی اسپانیا علاوه بر کسب رتبه 653 جهان و رتبه 22 ایران در سال 2022 در سه سال پیاپی رتبه یک دانشگاه نو آور ایران را ازآن خود نموده است.

‏‎روحیه پویایی حاکم بر دانشگاه علم و فرهنگ موجب شده کیفیت علمی و آموزشی دانشکده های این دانشگاه دائما درحال ارتقاء باشد.

برای مثال هرساله دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در لیست برترین های المپیاد علمی دانشجویی کشور جای گرفته و درصد قابل توجهی از دانشجویان این دانشکده در رشته های مختلف رتبه های تک رقمی و برتر کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را به خود اختصاص می دهند.

همچنین رشته هایی مانند نانو با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه های تراز اول کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف دایر شده اند.

دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ در رشته ها و مقاطع مختلف می توانند به محض ورود به این دانشگاه به صورت رایگان و بدون پرداخت مبلغ اضافه در مراکز وابسته نظیر: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، بنیاد توسعه کسب و کار و همچنین موسسه توسعه پایدار گردشگری علم و فرهنگ همراه با مربیان متخصص مهارت آموزی نموده و با حمایت این مراکز ایده های خود را به پروژه و کسب و کار تبدیل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی دانشجویی؛ کیفیت آموزشی در علم و فرهنگ

پویایی دانشجویی؛ کیفیت آموزشی در علم و فرهنگ