مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-13اقتصادي

خاندوزی: نوسان نرخ ارز و فشارهای تورم تا سال آینده کنترل می شود


وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه به فکر پایین آوردن جدی نرخ تورم و فشار اقتصادی هستیم و ان شالله باید به نحوی عمل کنیم که سال آینده خاتمه ای به مسیر 4 سال گذشته زده باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احسان خاندوزی صبح امروز در نشستی با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه و سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با تسلیت ایام سوگواری محرم، اظهار کرد: بیشتر زمانی که در ستاد اقتصادی دولت دارد صرف می شود مربوط به پیگیری مسیرهای بلندمدت است.

وی افزود: از این پَس باید به فکر پایین آوردن جدی نرخ تورم و فشاری باشیم که به ویژه طبقات متوسط جامعه متحمل شدند و ان شالله باید به نحوی عمل کنیم که سال آینده خاتمه ای به مسیر 4 سال گذشته زده باشیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: از سال 97 با فشارهای تورمی ویژه ای مواجه بودیم که در کنار آن مساله کنترل نوسانات و فشارهای تورم و نرخ ارز که باید مدیریت شود مساله افزایش رونق و درآمد خانوارها مسیر دومی است که دارد توسط ستاد اقتصادی دولت دنبال می شود.

خاندوزی اضافه کرد: ثمره مجموعه ای از این طرح ها این است که برای فعالان اقتصادی زمینه سهل تر، موانع و هزینه پایین تری ایجاد کنیم که بتوانند تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور اعم از خرد و کلان فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: نوسان نرخ ارز و فشارهای تورم تا سال آینده کنترل می شود

خاندوزی: نوسان نرخ ارز و فشارهای تورم تا سال آینده کنترل می شود