مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-13سياسي

ضرورت نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش جهت رفع نقصان فضاهای آموزشی در کهگیلویه


امام جمعه دهدشت با توجه به مشکلات فضاهای آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه، خواستار نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش برای رفع این نقصان ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز نقش تربیتی آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست اظهار کرد: اگر امروز حوزه های علمیه و دانشگا ه های ما موفقیتی دارند علت این است که خوشه چین آموزش و پرورش هستند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر بخواهیم فرهنگ و اقتصاد درست شود باید شاکله دانش آموزی درست نقش ببندد گفت: آموزش و پرورش مادر جامعه در نقش تربیتی است لذا همه آحاد جامعه باید به کمک این نهاد بیایند.

وی افزود: امروز در دنیای تحریف قرار داریم و شبکه های جمعی به دنبال تخریب برای فرهنگ جامعه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: هر وقت جامعه به معلم به عنوان تکریم عالم نگاه کرد آن وقت موفق می شویم.

حجت الاسلام وحدانی فر در ادامه صحبت های خود مشکلات فضاهای آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و خواستار نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش برای رفع این نقصان ها شد.

وی هم چنین خواستار توجه ویژه به مسئله پرورشی شد و خاطرنشان کرد: مدیران انقلابی باید در همه صحنه ها حضور فعال و خلاق داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش جهت رفع نقصان فضاهای آموزشی در کهگیلویه

ضرورت نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش جهت رفع نقصان فضاهای آموزشی در کهگیلویه