مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-13دانش

ششمین جشنواره اندیشمندان جوان آذرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید نیکنام رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران از برگزاری ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در آذر ماه 1401 خبر داد و گفت: - رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران از برگزاری ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در آذرماه 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید نیکنام رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران از برگزاری ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در آذر ماه 1401 خبر داد و گفت: استادان، دانشجویان و صاحب نظران فعال در حوزه علوم پایه می توانند تا اول مهر ماه 1401 نسبت به ارسال و ثبت ایده های خود اقدام کنند.

رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در حوزه های مختلف علوم پایه در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود.

وی شناسایی ایده های نو و تسهیل مسیر حرکت آن ها برای رسیدن به محصولی دانش بنیان و خلق فناوری های نوین و کاربردی در زمینه علوم پایه را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: ایجاد شبکه ای از استادان، دانشجویان و صاحب نظران فعال در حوزه علوم پایه کشور از اهداف اصلی این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره اندیشمندان جوان آذرماه برگزار می شود

ششمین جشنواره اندیشمندان جوان آذرماه برگزار می شود