مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-12سياسي

ولایت پذیری؛ ویژگی بارز شهید اسکندری


فرزند شهید اسکندری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه گفت: ولایت پذیری از ویژگی بارز شهید اسکندری بود و مشخصه آن این است که زمانی که به فرمان مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف از جمله سوریه حضور پیدا کرد و به دفاع از حریم اهل بیت به بهترین نحو پرداخت.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا اسکندری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با تشکر از حماسه مردم شیراز در تشییع پیکر مطهر شهید اسکندری اظهار داشت: قبل از شهر شیراز این شهدا مهمان حرم امام رئوف بودند و استقبال باشکوهی از آنها شد و بعد از آن هم در تهران و شهرهای شمالی و در نهایت روز عاشورا که مردم شیراز سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، گفت: شهدا با تاسی به امام حسین(ع) جان خود را فدا کردند؛ این شهدا دوستی داشتند با کسانی که دوست اهلبیت هستند و دشمنی داشتند با کسانی که دشمن اهل بیت هستند و در این راه جان خود را فدا کردند.

فرزند شهید اسکندری افزود: اگر بخواهیم از خصوصیات بارز همه شهدا بگوییم؛ ولایت پذیری است زمانی که به فرمان مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف از جمله سوریه حضور پیدا کردند و به دفاع از حریم اهل بیت به بهترین نحو پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری؛ ویژگی بارز شهید اسکندری

ولایت پذیری؛ ویژگی بارز شهید اسکندری