مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 23:572022-08-11سياسي

عضو هیات تفحص از خودروسازان: قاطعانه مقابل ایجاد انحصار در واردات خودرو ایستاده ایم


عضو هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه تاکید مجلس در بحث واردات خودرو در اولویت قرار گرفتن دهک های پایین است، گفت: ما به شدت و قاطعانه مقابل ایجاد انحصار در واردات خودرو و ورود خودروسازان به این حوزه ایستاده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، موضوع واردات خودرو به کشور از مسائلی بود که در ماه های گذشته بحث آن در مجلس، دولت و محافل عمومی داغ شد تا اینکه بالاخره تیرماه سال جاری سخنگوی دولت و وزیر صمت، رسما خبر آزادسازی واردات خودرو را اعلام کردند و قرار شد آیین نامه آن تدوین شود.

البته از آن زمان تا امروز خبری از نهایی شدن آیین نامه نشده است.

این در حال است که سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت 10 تیرماه سال جاری در سفر به خراسان شمالی گفته بود که ابلاغ آیین نامه واردات خودرو در دستور کار قرار دارد و به زودی ابلاغ خواهد شد.

البته وزیر صمت پیش از این وعده داده بود این آیین نامه تا خرداد امسال باید در هیأت دولت تصویب و طی 2 تا 3 ماه بعد از تصویب، واردات به کشور انجام شود، اتفاقی که در خرداد ماه محقق نشد.

در همین رابطه و با توجه به شرایط بازار خودرو با سید علی موسوی نماینده مردم ملکان و عضو هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی در مجلس گفت وگو کرده ایم تا از آخرین وضعیت تدوین آیین نامه واردات خودرو با خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات تفحص از خودروسازان: قاطعانه مقابل ایجاد انحصار در واردات خودرو ایستاده ایم

عضو هیات تفحص از خودروسازان: قاطعانه مقابل ایجاد انحصار در واردات خودرو ایستاده ایم