مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 23:522022-08-11سياسي

اطلاع رسانی های امیدبخش خنثی کننده سیاه نمایی های دشمن خواهد بود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دشمن عزم خود را برای سیاه نمایی خدمات نظام جمهوری اسلامی جزم کرده است، گفت: باید برای اطلاع رسانی های گسترده با محوریت امیدبخشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با حضور اعضا و خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به ظرفیت هفته دولت برای اطلاع رسانی در حوزه اقدامات و خدمات نظام اظهار داشت: هفته دولت همواره  مقطع و زمانی است که مجموعه خدمات نظام و دولت ها، در 44 سال گذشته در آن به تصویر کشیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: انتظار می رود واقعیت ها و توفیقاتی که حاصل شده است بخصوص در هفته دولت، به اطلاع عموم برسد.

وی، با اشاره به شرایط اقتصادی خاص جهانی و نیز مشکلات مربوط به قانون حذف ارز ترجیحی در زمان تحویل دولت سیزدهم گفت: در آغاز به کار این دولت، مشکلات، مطالبات و معوقات متعدد اقشار و اصناف مختلف، وجود داشت که معمولاً با روی کار آمدن دولت جدید این مطالبات بیشتر نیز می شود.

رفیعی اظهار داشت: انتظار می رود با وجود زمینه مطالبات و نارضایتی های چندین ساله، اقدامات زیرساختی که دولت سیزدهم شروع کرده است، در اطلاع رسانی ها مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی های امیدبخش خنثی کننده سیاه نمایی های دشمن خواهد بود

اطلاع رسانی های امیدبخش خنثی کننده سیاه نمایی های دشمن خواهد بود