مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-11اجتماعي

نوری: ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان برطرف شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یوسف نوری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرقی کرمان در شهرستان بم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و درگذشتگان زلزله بم خاطر نشان کرد: جای خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

وی از کسب مدال های رنگارنگ المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی سخن به میان آورد و بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه های مختلف مشهود است.

نوری با بیان اینکه با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است، گفت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواستار درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.

وی خاطر نشان کرد: دولت، دولت مردمی و در کنار مردم و برای مردم است و خدمت به مردم به ویژه مردم مناطق دوردست افتخار دولت انقلابی است.

نوری با اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: اگر نظام تعلیم و تربیت کار خودش را به خوبی انجام دهد مسائل و مشکلات کشور در حوزه های مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان برطرف شده است

نوری: ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان برطرف شده است