مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-11سياسي

برگزاری دوره تشکیلاتی یاوران ولایت با شرکت 176 دانش آموز ایلامی


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام گفت: دوره تشکیلاتی یاوران ولایت ایلام در مجموع با 176 واحد پیشگام که 96 واحد خواهر و 80 واحد برادر در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز سرهنگ ایرج گوهری رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام در هشتمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت گفت: هشتمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت که در طول تابستان امسال در سراسر کشور و به تبع در استان ایلام در حال جریان است.

وی افزود: این دوره تشکیلاتی استان ایلام در مجموع با 176 واحد پیشگام که 96 واحد خواهر و 80 واحد برادر در حال برگزاری است.

سرهنگ گوهری ادامه داد: یکی از کلید واژه هایی که در سخنان مقام معظم رهبری که در سند گام دوم انقلاب و در سند اعتلای بسیج مورد تاکید قرار گرفته بحث خودسازی، جامعه پردازی ، فعالیت سازی و تمدن سازی است.

وی یادآور شد: برای رسیدن به تمدن سازی باید در گام اول تمرین و مقدمات آن را داشت برای جامعه سازی و رسیدن به تمدن سازی، خودسازی لازم است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام تصریح کرد: خودسازی نه بصورت رهبانیت و انزواطلبی بلکه باید در متن واقعه و عرصه تشکیلات باشد.

وی اضافه کرد: برای کادرسازی که یکی از ملزومات اصلی جبهه انقلاب و به مثابه خون سازی برای شریان های تشکیلات است بصورت پایه و در سنین دانش آموزی اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تشکیلاتی یاوران ولایت با شرکت 176 دانش آموز ایلامی

برگزاری دوره تشکیلاتی یاوران ولایت با شرکت 176 دانش آموز ایلامی