مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-11دانش

اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، - مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی را از 25 مرداد تا 10 شهریور ماه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

جاودان افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آنان است.

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است از 25 مرداد تا 10 شهریور از طریق سامانه انتقال نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی درباره اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و به طور همزمان با نتایج نقل و انتقال دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی

اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی