مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-11سياسي

گلستان میزبان همایش مقاومت اسلامی با حضور چهره های بین المللی جبهه مقاومت


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی با حضور چهره های بین المللی جبهه مقاومت در گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام عباسعلی گرزین در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های ویژه سالروز جهانی روز مقاومت در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: روز 23 مرداد ماه، روز جهانی مقاومت اسلامی به پاس مقاومت و پایداری حزب الله در نبرد با رژیم صهیونیستی نام گرفته است.

وی تصریح کرد: با هدف بزرگداشت، تبیین و گسترش فرهنگ مقاومت در جهان اسلام این روز به این نام، نامگذاری شده و تبیین راهبرد مقاومت و تفکر اسلامی مقاومت و فرهنگ تقریب مذاهب در مکتب شهید سلیمانی در جامعه ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب  به میزبانی گلستان با حضور چهره های بین المللی جبهه مقاومت برگزار می شود.

وی بیان کرد: با همکاری استانداری، سپاه نینوای گلستان، فرمانداران و دستگاه های مرتبط برنامه های ویژه تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی در 9 شهرستان گلستان به ویژه گنبدکاووس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان همایش مقاومت اسلامی با حضور چهره های بین المللی جبهه مقاومت

گلستان میزبان همایش مقاومت اسلامی با حضور چهره های بین المللی جبهه مقاومت