مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:572022-08-10سياسي

امکان صدور 3 سال حبس و رد صلاحیت انتخاباتی برای ترامپ


یک وکیل مسائل انتخاباتی در آمریکا گفته بسته به اینکه چه اسنادی که از بازرسی اف بی آی از عمارت دونالد ترامپ به دست بیایند احتمال صدور محکومیت حبس تا 3 سال و جلوگیری از فعالیت سیاسی او در ایالات متحده وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله اف بی آی به عمارت دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا در   مار اِ لاگو و اقع در در پالم بیچ فلوریدا و گمانه زنی درباره تبعات آن این روزها به اصلی ترین موضوع رسانه های آمریکا تبدیل شده است.

  در همین راستا، مارک الیاس ، وکیل مسائل انتخاباتی در آمریکا که ریاست دفتر حقوقی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 را به عهده داشته است به یک بند قانونی اشاره کرده که بسته به آنکه چه اسنادی از بازرسی اف بی آی به دست بیایند می تواند برای صدور مجازات برای او به کار گرفته شود.

الیاس در حساب کاربری اش در توییتر یادآوری کرده بند 2071 از ماده 18 قانون اساسی آمریکا صراحت دارد چنانچه فردی که به اسناد محرمانه دولتی دسترسی دارد اقدام به مخفی سازی، حذف، تقطیع، محو، جعل یا نابودی این اسناد کند مرتکب فعل غیرقانونی شده است.

برخی از رسانه های آمریکایی نوشته اند همین ماده قانونی که الیاس به آن اشاره کرده بیان می کند فردی که از اسناد دولتی سوءاستفاده کند بایستی ذیل این ماده ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان صدور 3 سال حبس و رد صلاحیت انتخاباتی برای ترامپ

امکان صدور 3 سال حبس و رد صلاحیت انتخاباتی برای ترامپ