مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:422022-08-10سياسي

گروه خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی به ایلام سفر می کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه گروه خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی به ایلام سفر می کنند گفت: یکی از دستاوردهای سفر این گروه توسعه عدالت اجتماعی در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی در نشست هماهنگی سفر گروه خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی به ایلام ضمن تشکر از اعضای این گروه گفت: ارائه خدمات به بیماران پس از جراحی از اهمیت زیادی برخوردار است لذا این مهم باید در دستور کار مدیران این گروه خیریه قرار گیرد.

  وی افزود: کانون هدف خدمات دهی این گروه خیریه مناطق محروم استان است و در این دوره حضور، شهر مورموری و روستاهای اطراف آن از خدمات این گروه بهره می گیرند اما در قدم های بعدی علاوه بر روستاهای محروم استان مناطق حاشیه نشین شهری نیز از این خدمات استفاده خواهند کرد.

  معاون استاندار ایلام بیان کرد: یکی از دستاورد های سفر این گروه توسعه عدالت اجتماعی در استان است و هرچند اقدامات مناسبی در حوزه توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان انجام گرفته اما نیاز است در زمینه دندانپزشکی و چشم پزشکی از خدمات قابل توجه این گروه نهایت بهره گرفته شود.

  هژبری گفت: اولویت این گروه ارائه خدمات به دانش آموزان بخش مورموری است اما در صورت توان بزرگسالان کم بضاعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی به ایلام سفر می کنند

گروه خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی به ایلام سفر می کنند