مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:422022-08-10سياسي

تشریح برنامه های سی و یکمین سفر استانی آیت الله رییسی به کرمان


استاندار کرمان برنامه های سی و یکمین سفر استانی آیت الله رییسی به استان کرمان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار امشب در تشریح برنامه های سی ویکمین سفر استانی آیت الله رییسی به کرمان اظهار کرد: رییس جمهور فردا عصر وارد کرمان می شود.

استاندار کرمان افزود: رییس جمهور و هیأت دولت فردا عصر پنجشنبه 20 مرداد وارد کرمان می شوند و تا جمعه شب 21 مرداد مهمان مردم کرمان خواهند بود.

  وی با بیان اینکه ساعت 18 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه 20 مرداد در محل مصلای کرمان با مردم کرمان دیدار می کند، افزود: آیت الله رییسی روز جمعه 21 مرداد ماه در سفر به شهرستان جیرفت ساعت 10 صبح در محل مصلای این شهر دیدار مردمی خواهند داشت.

  استاندار کرمان تصریح کرد: دیدارهای تخصصی رییس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن با حضور وزرا برگزار می شود.

  فداکار همچنین از نشست آیت الله رییسی با نخبگان فرهنگی، سیاسی، رسانه ای و خانواده شهدا در استان کرمان خبر داد و افزود: شورای اداری استان از مهمترین جلسات حوزه کاری است که با حضور وزاری دولت انجام می شود.

   استاندار کرمان اظهار کرد: پایان بخش سفر رییس جمهور به استان کرمان، نشست خبری در عصر جمعه 21 مرداد است که جمع بندی و مصوبات سفر اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سی و یکمین سفر استانی آیت الله رییسی به کرمان

تشریح برنامه های سی و یکمین سفر استانی آیت الله رییسی به کرمان