مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 22:222022-08-10سياسي

برخی با ترویج فرهنگ غرب به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند


تقلید از فرهنگ غربی که فرهنگ مادی گرایی و شهوت پرستی است و برخی به دنبال آن هستند، نتیجه ای جز انحراف ندارد و باعث می شود انسان در دامن وسوسه ای شیطان گرفتار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی آریا امشب طی سخنانی بعد از نماز عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت اظهار کرد: رسول گرمی اسلام از شرک اصغر برای امت خود هراس داشتند که معنای شرک اصغر بر اساس روایات داشتن ریا در اعمال است.

وی افزود: خلوص در اعمال جایگاهی در نزد خداوند دارد که غیر قابل وصف است و درجات و پاداشی از سوی خداوند اعطا می شود که تناسبی با عمل ندارد چرا که گرچه عمل کوچک بوده اما در نهایت خلوص از سوی شخص صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: کار غیرخدایی در حقیقت اسراف بر نفس است و نمی توان از خداوند پاداشی را مطالبه کرد در حالی که اگر کسی یک کار خوب را مخلصانه انجام بدهد خداوند ده برابر پاداش خواهد داد.

وی اضافه کرد: خروجی نگاه سطحی به دین و برداشت های سلیقه ای از آیات قرآن امثال داعش و وهابیت است چرا که قرآن بدون اهل بیت(ع) چیزی جز انحراف از دین و مقابله و جنگ با ائمه معصومین نخواهد بود.

سعیدی آریا تاکید کرد: رسول گرامی اسلام از عدم درست فکر کردن و تدبیر نامناسب بالاخص در امور اقتصادی امت خود نگران بودند و همواره در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با ترویج فرهنگ غرب به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند

برخی با ترویج فرهنگ غرب به دنبال ایجاد انحراف در جامعه هستند