مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-10سياسي

شهید اسکندری هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت


معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار اسکندری و قدردانی از مردم شیراز برای تشییع باشکوه پیکر مطهر این شهید بی سر و مدافع حرم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمد جعفر اسدی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سردار شهید حاج عبدالله اسکندری اظهار داشت: از مردم شیراز تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند و در روز  عاشورا شمه ای از عاشورا را به نمایش گذاشتند.

وی با طرح این سوال که این جلسات  برای چیست؛ برای چه جمع می شویم و پس از بیش از 1400 سال عزاداری می کنیم؟ گفت: اگر چشم باز کنیم خداوند برای همه موجوداتی که خلق کرده است برای ادامه حیاتشان ابزار بقا را در وجودشان قرار داده است از یک گیاه که از زمین سر در می آورد تا یک حیوان وحشی ابزار حیات را خداوند برایشان قرار داده است که این موجود زنده بماند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه بیان کرد:  124 هزار پیغمبر آمدند  که به ما بگویند که چطور زندگی کنیم.

زنده ماندن یک بحث است که همه موجودات به دنبال آن هستند اما چگونه زندگی کردن مختص انسان ها است و تمام انبیا آمده اند که یک درس به انسان بدهند  آن هم این است که چگونه زندگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید اسکندری هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت

شهید اسکندری هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت