مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-10سياسي

اعتیادی که از سن کودکی شروع می شود!+عکس


شاید برایتان پیش آمده وقتی در یک جمع قرار می گیرید، می بینید افراد بدون آنکه با هم حرف بزنند و بی آنکه حتی خود متوجه باشند سر در تلفن همراه خود کرده و در فضای مجازی می چرخند.

- خبرگزاری فارس- بوشهر، سارا طاهری: تنها دو هفته بود که درس خواندن برای کنکور را آغاز کرده بود حس خستگی و بی حالی اجازه ادامه دادن را به او نمی داد پدرش پزشک بود و علی نیز باید طبق رسم خانوادگی شان در این رشته پذیرفته می شد.

پدر با نگرانی از حال پسرش او را پیش روانشناس می برد تا علت را متوجه شود؛ پدر به روانشناس می گوید: پسرم در مدرسه تیزهوشان درس می خواند و به درس علاقه دارد اما با گذشت دو هفته از برنامه ریزی درسی برای کنکورش خسته و بی انگیزه شده است.

  مشاور که حدس زده بود مشکل علی چیست از پدر می خواهد آن دو را تنها بگذارد، هنوز مشاور حرفی نزده بود که علی می گوید من تنها یک چیز می خواهم؛ به آن ها بگویید تلفن همراهم را به من پس بدهند!  کاش هرگز اینترنت و فضای مجازی در کار نبود!  زهره با همسرش در اتاق بغلی با مشاور صحبت می کنند، آن دو ناراضی از بی توجهی طرف مقابل، از استفاده بیش از حد از تلفن همراه شکایت می کنند و می گویند ای کاش هرگز اینترنت و فضای مجازی در کار نبود!  این دو مورد تنها بخشی از معضلاتی است که استفاده نادرست از فضای مجازی برای ما به وجود آورده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیادی که از سن کودکی شروع می شود!+عکس

اعتیادی که از سن کودکی شروع می شود!+عکس