مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-10سياسي

چرا دنیا به تروییکای اروپایی می خندد؟


بدون شک تروییکای اروپایی به واسطه عملکرد وقیحانه خود در قبال توافق هسته ای و تأثیر مستقیم در ایجاد گره های کور ایجاد شده در مذاکرات، اساسا در جایگاه یک «متهم» قرار دارند نه یک «واسطه گر» یا «مصلح».

- بدون شک تروییکای اروپایی به واسطه عملکرد وقیحانه خود در قبال توافق هسته ای و تأثیر مستقیم در ایجاد گره های کور ایجاد شده در مذاکرات، اساسا در جایگاه یک متهم قرار دارند نه یک واسطه گر یا مصلح .

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حنیف غفاری: مذاکرات وین با هدف رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران در جریان است.

فارغ از موارد و مطالباتی که در قبال موارد ادعایی و پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی، لزوم ارائه تضمین های نهایی درخصوص احیای توافق هسته ای و رفع عملیاتی تحریم ها مطرح می شود، رفتارشناسی تروییکای اروپایی در این مذاکرات بسیار قابل تأمل است.

به عبارت بهتر، نباید تحت تأثیر فضای رسانه ای و تبلیغاتی حاکم درخصوص مذاکرات وین، از رصد بازی 3کشور آلمان، انگلیس و فرانسه غافل شد.

صدور بیانیه مشترک 3کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در بحبوحه مذاکرات وین، مصداق یک کمدی سیاسی کمیاب درحوزه روابط بین الملل محسوب می شود.

این 3کشور که نسبت به عدول از تعهدات اولیه خود در توافق هسته ای و همراهی با واشنگتن در اعمال راهبرد فشار حداکثری علیه کشورمان متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دنیا به تروییکای اروپایی می خندد؟

چرا دنیا به تروییکای اروپایی می خندد؟