مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-10سياسي

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران باید زبان گویای مردم باشند و قدرت های پوشالی را به مردم نشان دهند هر چند تا به حال پیشرفت زیادی هم در فضای مجازی و هم در رسانه های حقیقی داشتیم اما برای مقابله با رسانه های خارجی باید تلاش مضاعفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه خبرنگاران در سنگر رسانه به عنوان جهادگران اصلی تلاش می کنند تا اخبار جعلی اذهان مردم را تشویش نکند و بتوانند درست و غلط را از هم متمایز کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از خبرنگارانی که با حق گویی، حق بینی و حق شناسی قلم می زنند و تاثیرگذار هستند، ادامه داد: خبرنگاران از جان خود می گذرند و هزینه می کنند تا حقایق به گوش مردم برسد و جهاد تبیین را برای مردم روایت کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: اگر حقایق در جامعه به درستی بیان نشوند انقلاب اسلامی تحریف می شود و نسل جدید که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به چشم ندیدند با دستاوردهای تحریف شده سیراب می شوند و باور خود را نسبت به نظام از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند