مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-10سياسي

شب شعر عاشورایی «کوچه» در کوچه های بوشهر


دومین شب شعر عاشورایی «کوچه» به همت «کانون محصولات فرهنگی و هنری آستان قدس رضوی در شهر بوشهر» و انتشارات «قلمداران جنوب» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود عرب زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین شب شعر عاشورایی کوچه در شهر بوشهر اظهار داشت: اگر چه بیش از یک هزار سال از حادثه عاشورا می گذرد اما عظمت و غنای آن به گونه ای است که هرکس به تعمق پیرامون آن بپردازد درس تازه از آن می آموزد.

مسعود عرب زاده هدف از این برنامه را ایجاد صمیمیت، همدلی، سادگی و دوری از تجمل و شب نشینی با صفا در راستای عزای امام حسین(ع) دانست و افزود: برقراری ارتباط افراد میان سال که دچار مشکلات کهن سالی هستند، مشاهده شور و شوق جوانان، نوجوانان و کودکان در این برنامه و قرائت اشعار عاشورایی رنگ عزای حسینی را پر رنگتر کرد.

عرب زاده با توجه به اهمیت برنامه های هنری در راستای  تقویت فرهنگ عاشورا ادامه داد: مردم استان علاوه بر هنر تعزیه و شروه، علاقه زیادی به ادبیات دارند و همین باعث شد با توجه به مشکلات برخی از شهروندان در سالن ها کوچه شب شعر برگزار کنیم.

مسئول برگزاری رویداد ادبی کوچه بیان داشت: این برنامه به همت کانون محصولات فرهنگی و هنری  آستان قدس رضوی در شهر بوشهر و انتشارات قلمداران جنوب برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر عاشورایی «کوچه» در کوچه های بوشهر

شب شعر عاشورایی «کوچه» در کوچه های بوشهر