مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-10سياسي

شاخص های کلان اجتماعی فرهنگی تهران بهبود می یابد


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همزمان با یک سالگی فعالیت شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم مدیریت شهری گفت: کلانشهر تهران، به موازات گسترش کالبدی، با تغییرات و تحولات گسترده ای در زمینه امور فرهنگی و اجتماعی روبروست که اهمیت سیاستگذاری، مدیریت و برنامه ریزی در این زمینه را مضاعف می سازد.

وی ادامه داد: گزارش ها و شواهد نشان می دهد که بسیاری از متغیرهای اجتماعی و فرهنگی در کلانشهر تهران، در وضعیت مناسبی نیستند.

بطوری که برخی از آن ها متاثر از گسترش عوامل مخاطره آمیز فرهنگی و اجتماعی، تشدید شده اند.

به دلیل همین شرایط ، نقش آفرینی کمیسیون فرهنگی اجتماعی، هم در تعیین خط مشی ها و سیاست های کلان اجرایی و هم در مدیریت تحولات فرهنگی اجتماعی، بسیار کارآمد و اثربخش خواهد بود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم، با درک این شرایط، کوشش کرده است تا در مورد بازشناسی جایگاه خود و چگونگی نقش آفرینی فعال، تمرکز بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های کلان اجتماعی فرهنگی تهران بهبود می یابد

شاخص های کلان اجتماعی فرهنگی تهران بهبود می یابد